Thursday, 23 October 2014

Sampaikan Rindu




Maaf, lama daku tak bersiaran. tak tahulah kenapa mood berblog semakin jatuh merundum. bagaikan payah untuk bangkit kembali. haihh.. oklah, jom layan lagu feveret daku tika ni..

daku suka sgt lagu ni.. lagi-lagi di saat berjauhan dengan incek hubby. rindu giler kat dia..huhuhu.. harap sangat jobnya di Danga Bay Johor tu segera selesai. sekarang ni dia di sana 2 minggu, di sini seminggu. begitulah berulang-ulang. alaahaaii.. mohon masa segera berlalu.... 





Sampaikan Rindu by Izue Islam & Sharifah Sakinah
(OST Bunga Merah Punya)





Oh bulan sampaikan rinduku
Oh bintang kirimkan cintaku
Yang hilang pastikan bersatu
Oh sayang di dalam mimpimu

Oh bulan sampaikan rinduku
Oh bintang kirimkan cintaku
Yang hilang mungkinkah bersatu
Oh sayang di mana dirimu

Malam ini aku sendiri
Menanti dan terus menanti
Malam ini aku sendiri lagi
Menanti dan terus menanti

Usah ditangis lagi
Usah dirindu lagi
Pasti kita bertemu nanti
Usah ditangis lagi
Usah dirindu lagi
Pasti kita bertemu pasti
Pejamkan matamu kasih…




pssstt... lagu ni juga ditujukan buat rakan bloggers yg ku rindui.. yer, andalah orangnya. (bloglist GSF ku sayang & si gojes) huhuhu...






Pecah Kaca,Pecah Simen,Sudah Baca Harap Komen

Friday, 3 October 2014

Salam Aidiladha 2014




Salam Aidiladha. Selamat Menyambut Hari Raya Haji/Korban 2014. 
Semoga jemaah haji sekalian mendapat haji yg mabrur. Semoga ibadah korban kita berjalan dengan lancar.

BERSAMA KITA MENGHAYATI ERTI SEBUAH PENGORBANAN. :)





Pecah Kaca,Pecah Simen,Sudah Baca Harap Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shoutbox
"Cepat atau lambat daku pasti kan terjah kalian semula....Keep Smile..^_^